* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!2009-01-09 14:41:26Jak podaje Janusz Palikot na swoim blogu palikot.blog.onet.pl już niedługo czekają nas srogie kary związane z nieprzestrzeganiem nowego prawa, które wysunął resort pracy. |
|
Pomocna dłoń dla firm, które chcą skutecznie działać w Internecie2008-10-14 10:49:56Na stronie internetowej Efnetica.pl dostępny jest darmowy kurs dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoją firmę w Internecie. Dotychczas z kursu skorzystało 808 uczestników, w tym firmy takie jak: BMW, Apart, BRE, Gerda, Śnieżka, Bosch, Opoczno i Farmapol. |
|
Kurs kosmetyczny- dla ludzi z pasją i zamiłowaniem do piękna.2009-07-06 11:44:06Doskonałą kosmetyczkę(*) możną rozpoznać po wysokich kwalifikacjach, regularnych szkoleniach, kulturze osobistej oraz umiejętności nawiązywania kontaktu z klientkami, a także - doświadczeniu. Choć z drugiej strony, wykwalifikowana kosmetyczka nie musi być „dojrzałą panią”, gdyż w tym zawodzie, to ile ma lat nie jest wykładnikiem jej kompetencji. Najważniejsze jednak to talent i traktowanie swojego zawodu z pasją, podążanie za nowościami w kosmetyce oraz stałe podnoszenie sowich kwalifikacji. |
|
Doskonałość jako zasada2009-07-29 14:16:53Konsekwentna optymalizacja procesu dodawania wartości Martin Haas (Zarząd Staufen Ag) oraz Johann Soder (dyrektor SEW-EURODRIVE) pracują wspólnie od lat nad doskonaleniem wydajnych oraz przyszłościowych procesów. |
|
Jak skutecznie promować szkolenia?2009-12-17 11:51:19Jakakolwiek promocja w dobie Internetu to temat rzeka. Większości kojarzy się ona bardziej z rabatami, jakie oferują sprzedawcy w sklepach. W istocie, słowo to ma wiele różnorodnych znaczeń. W tym aspekcie jednak promocję należy rozumieć jako reklamę usługi skierowanej dla szerokiego grona osób zain |
Szkolenia film i fotografia Hobbystyczne projekty unijne Podlaskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.